-
Musiklista inför London
Shakira - Waka Waka
Robyn - Dancing on my own + Dream On
Cobra Starship - Good Girls Go Bad
Taio Cruz - Break Your heart
Ne-Yo - Champange life
Kesha - Yor love is my drug
Justin Bieber - Somebody to love
David Guett feat Akon - Sexy Chick
Edvard Maya & Vika Jigulina - Stereo Love
Linda Pritchard - HotHotHot
Yves La Rock - Rice up
Bob Sinclar - Love Generation
Miley Cyrus - Party in the USA
Kesha - Tik Tok
Sean Banan - Skaka rumpan
Mange Schmidt - LEDIG
Knaan - Wavin Flag
Lady Gaga feat Beyoncé - Telephone
Agnes Carlsson - On and On + Release me
-
Bangkok by day
igår onsdag blev det lite flodtur med lite stopp längs Chao Prya. Har inte varit så mycket i Thonburi dvs den östra delen av stranden i Bangkok där staden egentligen grundades för några hundra år sedan. Tog även en longtailbåt ut bland husen o gatorna dvs flodgatorna allting ser ut ungefär som i Mannen med den gyllene pistolen för sisådär 36 år sen. ....
Efter diverse äventyr så tog jag mig bort till Peninsulas bar vid floden. Så himla fräck var gång. Jag har rekomenderat den till många men ingen har nappat på förslaget än vad jag vet. I alla fall här blev det lite vätskekontroll innan jag drog mig bort till MBK, har fått i uppdrag att få tag på en rosa ninja klänning o en Ralp Lauren dräkt eller var det tvärtom....
Efter mitt lilla äventyr på MBK så blev det ett stopp i poolen på hotellet innan jag drog vidare ut i natten. Landade till slut på nåt disco som hette Bossy tror jag. I alla fall så hade de öppet till 6 på morgonen men de stängde redan vid 3 pga att polisen tittade förbi o stängde stället. DVS ägaren hade ej betalat av polisen så att de kunde ha öppet som vangligt..... Fantastiskt land........
-
Bangkok by night
Tog en tur längs Sukhumwit för att spana in Central World Plaza eller rättare sagt vad som är kvar av det sen rödskjortorna brände ner det för 2 månader sedan i övrigt samma dag som jag åkte hem från Bangkok sist. Det var inte mycket kvar o dessutom var allt avspärrat pga renovering mm så jag fortsatte ner till Siam Paragon för lite skön prylshopping (dvs teknikprylar)
På vägen tillbaka så blev det ett skönt stopp på ett kärt gammalt ställe nämligen Hotell Intercontinentals vinbar med lite sköna Bombay Saphire GT:s innan det blev återfärd tillbaks till mitt eget hotell Park Plaza på Asoke för lite uppfräschning o ombyte av kläder innan jag drog iväg igen till Gullivers o Superbed Nightclub.
-
Riksdagsval Sverige 2010
Om exakt 60 dagar är det riksdagsval i Sverige. Varje liten röst är värd massor och just din röst kan göra skillnaden för om rätt regering blir kvar i styre.
Som den muf-medlem jag är kommer jag självklart att rösta på Moderaterna. Däremot har jag inte lyckats lista ut exakt hur jag ska rösta då jag kommer att vara i USA när valet är. Antagligen får jag skriva någon fullmakt eller poströsta. Detta är mitt första val, och jag har verkligen sett fram mot att bli en del av den skara som påverkar genom sin röst.
-
Poolen