-
Lady GaGa - genetisk sjukdom?
Hejhej.
Såg på msn:s hemsida att Lady GaGa har en genetisk sjukdom, och att det är anledningen till att hon har kollapsat på scen flera gånger (TROR att den hette Lupus). Hon sa också att hon har testats positiv för sjukdomen, men visar ännu inga symptom. Detta var tydligen en genetisk sjukdom, som har gått igenom hennes släkt.
Hoppas att du blir bra igen, GaGa

-
Kom igen nu, Taylor!
Det var längesen man hörde någon låt på radion och MTV av Taylor Swift nu. Vart har hon tagit vägen? För inte så längesen så var hon ju bioaktuell med filmen "Valentines Day", där det också kom ut skvaller om att hon var ihop med hennes motspelare Taylor Lautner, men efter det så har jag varken hört eller sett något mer. Hoppas att det kommer något snart igen! Hon är ju så bra.
Kom igen Taylor, gör mer låtar!
-
looking out om my back door
creedence clearwater revival-looking out on my back door
-
Paris Hilton?
nej nej, självfallet inte Paris Hilton utan Tyler Hilton! mycket bättre.
Tyler är ett myspace-fynd, då han råkade finnas på Terra Naomi's top 10 vänner. Vilket fynd jag gjorde.
Folk som följt serien One three hill har troligtvis redan stött på honom, hans låt Glad finns med på OTH's soundtrack.
Jag har själv aldrig sett ett enda avsnitt av one three hill, men jag är inte ledsen för det.
Men tillbaka till Tyler, orkar inte googla massa information om honom, tycker det räcker med att tala om att han är riktigt bra!
Lyssna på Tyler på spotify HÄR!
Ha det fint /
E
-
welcome home (sanitarium)
welcome home (senitarium) av metallica