-
Finnarna kan också
I går avslutades kvällen med skön dansk hårdrock signerat Iron Fire och vi håller oss kvar i Norden. I kväll avslutar jag med finsk power av Burning Point med låten Walls Of Stone...
Mycket bra! -
Fucking With F***
Måste bara tipsa om Edguy & deras senaste live DVD som är helt klart värt ett köp...Fucking With F***
Väntar nu med spänning på Avantasia DVD:n -
För din mamma borde lärt dig lite grand, Tönt.
Förra veckan insåg jag att vissa vänner helt enkelt måste förtjäna min vänskap om de sårat mig. Det är något jag alltid vetat men bara glömt bort eftersom att jag glömde bort mig själv rätt rejält. Men fan vad bra jag mår nu när jag fått tillbaka kontrollen.Det har jag mina 4 närmaste vänner att tacka för. Fan vad jag älskar dom.
Jag firar med att upptäcka nya låtar på Oskar Linnros debutplatta. Den här låten har en mycket klockren text. Snygg slap in the face helt enkelt.
PEACE
Vi två, hejdå
Fuck off, du dog
Men inga tårar når min kind
Den rådjursblicken är så gjord, är så gjord -
Snygg helg
Öh. Bra helg. Vuxen helg. Ovanligt.
Fredag: Vi sprang över en bro för att hinna till ett ställe som hette sommar. 30 kr ölen/cidern innan elva. Nice. Två av mina kompisar kammade hem en välbehövd seger också. Grattis. Jag menar det.
Lördag: Vi grillade, drack vin eller ingenting, badade bubbelpool, åkte hem 20 över 12. Konstigt. När vi kom hem var det INTE dött på gatorna. Ovanligt. Åt brödpinnar och tittade på hajen. Pinsamt. -
Tips på musikhemsida
Hej! Här kommer ett tips på en musikhemsida.
Där kan man ladda ner i princin alla låtar som finns (lagligt) och sen lägga ut sin spellista på t.ex sin blogg, myspace eller andra medlemssidor. Själv klart kan man ju lyssna på musiken direkt på hemsidan.
Hoppas det funkar!