• sorry men bli medläm pÃ¥ msp

HEJ bloggen. SORRY att jag inte har skrivit pÃ¥ länge men det har hänt sÃ¥ mycke. Jag skriver en liten lista.                                     

1.snart sommarlov jaa_måste hitta en kläning ska på fredag ut med mamma och hitta en snygg kläning.

2. I skolan jobbar vi om ett eget land jag har valt kina.

3. Det är kärlek u luften.

4. HATAR EN TJEJ I SKOLAN.

5. har blivit medläm pÃ¥ msp som heter pÃ¥ riktigt moviestarplanet http://www.moviestarplanet.se/index.html det är skit kul.Man fÃ¥r vara en skÃ¥dis ich göra filomer,mycke mer.

6. MÃ¥ste ta hand om min lillebror  mycke mera nu.

7. Måste städa mera men mitt rum är en svinstia.

DET VAR NO DET MEN HAR DET SÅ ROLIGT OCH LÄS MIN BLOGG FORTFARANDE/KRAM ZANISIEN{#}

0 kommentarer | Lägg till en kommentar
  • LISEBERG JAAH & CPE KILLE

{#}I söndags var jag på liseberg det var roligt och jag var där med min pappa. Jag åkte kanonen för första gången. Min pappa vann ett korse´djur till mej. Det e en liten koala.

{#}I mÃ¥ndags sÃ¥ var det som vanligt förutom i skolan kasstade en kille sand pÃ¥ mej sÃ¥ jag hade det i hela hÃ¥ret. Sen hade jag saft med mej för vi skulle vara ute och fröknarna sa vi vi skulle ha det. Jag tog en klunk sen la jag  ner flaskan i väskan. Men sen sÃ¥ märkte jag flaskan hade gÃ¥tt upp sÃ¥ hela min väska var blöt och papper men inga böcke som tur. Fasst min mobil det gick sönder men vi har lagat den men jag fÃ¥r tÃ¥rka den. SÃ¥ kan inte använda den pÃ¥ hela veckan. Det var allt för i dag och jag avskyr cpe killen som kastade sant pÃ¥ mej han e sÃ¥ barnslig. BLÄÄ{#}

• 26/5

Blogg zanisen :mitt liv, 26/5

En trÃ¥kig onsdag det var dags för skolan. Jag gick upp som vanligt men jag  var trött för jag hade sett melodifestivalen eller eurovisien. Själv tyckte jag inte om finland men jag gillade Albanien. PORTYGAL VAR INTE SÃ… DÃ…LIG HELLER. Men skolan var hellt mormal. Inget har hänt med den bara lika trÃ¥kigt som vanligt.{#}

• 22/5 SJUK

Blogg zanisen :mitt liv, 22/5 SJUK

21/5

Det var en vanlig morgon, men dagen före pÃ¥ kvällen var jag tätt i näsan kunde knappt andas. Men jag skulle ändÃ¥ gÃ¥ till skolan bestämde jag mej för. Denna dagen ville jag inte missa. För en ny kille som ska börja i 6:an med mej och min klass. Kom och skulle se hur det Ã¤r i vÃ¥ran skola. Han var väldigt lÃ¥ng och han hade blÃ¥nt hÃ¥r. Jag fick inte se sÃ¥ mycket av honom för min trÃ¥kiga lektion började. När den började kände jag genast hur mina ögon blev röda och näsan tätt igen. Jag bestämde mej för att i alla fall försöka att vara med pÃ¥ en lektion. Men pÃ¥ hela lektionen sprang jag pÃ¥ toa för mina röda ögon som sved och min näsa som jag var tvungen att snytta. När lektionen var slut bestämde jag mej, för en sak  att säga att jag inte mÃ¥dde bra. Min fröken sa att jag skulle gÃ¥ hem. När jag var hemma tittade jag pÃ¥ tve och sov. Jag blev till och med trött att sitta framför datan. SÃ¥ jag mÃ¥ste gÃ¥ och äta smarrigt godis och vila i soffan kanske titta pÃ¥ Avatar med.

• SKVALLER TILL MITT LIV

Blogg zanisen :mitt liv, SKVALLER TILL MITT LIV

JAG BRUKAR JU SKRIVA OM KÄNDIS SKVALLER MEN NU SKA JAG SKRIVA OM MITT LIV.JAG SKA OCKSÅ SKRIVA OM SKVALLER MEN INTE LIKA OFTA NU.

choose your country