-
Zamson SÖKH1 & Nickan 7 år
Så har då vår underbara tjej Nickan hunnit fylla hela 7 år! Tiden går fort när man har roligt
. Som fin födelsedagspresent så kammade hennes duktiga son, Zamson, med duktiga matte Annica, hem klassvinst & uppflyttning i lägre sök, idag
, på självaste debuten! Än en gång STORT GRATTIS Annica!!! Mer om detta går att läsa under nyheter på hemsidan. Dagen till ära en fin bild på vår underbara valpköpare Annica
-
Nickan Rally
Efter ett testpass med Nickan på vårt kennelläger förra helgen, så beslöt sig Marie för att starta Rally Lydnad med Nickan, som aldrig tränat detta innan. Sagt och gjort, de tog hem klassvinst på 97 poäng igår
. Grattis Marie och Nickan,och stort TACK Marie för ditt underbara engagemang!!Hemsidan kommer att uppdateras under dagen, med nyheter och bilder.
-
matte e klantig
vett ni vad hon har lyckats med, jo att ramla framstupa när jag skulle gå åt sidan å titta lite vid sidan om en asfaltskant som visst ar ca 10 cm hög.... jag gick åt sidan matte gick med en bit sedan låg hon framstupa i asfalten....ja fatta inget inte matte elelr husse heller.
Hon reste sig å sa: vad hände?
Så såg hon å jag såg också att hennes högra knä va sönderskrapat ca 15 cm repor....tvättbräda...hi hi å armbågen åsså blodig, å matte slog i sin pannan sist, det var revor där med å så har hon haft väldigt ont när hon har andats på högra sidan, men tror Ni att hon har gått till vetrinären då eller jag menar äh ni fatar.....nehej då!
Äh sa hon det är bara musklerna, nu idag så mår hon mycket bättre men hon fick visst någon typ av vad var det nu igen..nåt huvudskakning elelr vad det hette, nåt som gjorde att hon inte ville elelr kunde vara ute i solen/ej leka med mig så mycket för då snurrade det... men idag var hon bätre.
Fanken jag måste verkligen ha koll på na å idag var jag å nosade där hon ramlade, husse var med mig matte vilade.
Nosisar alla,håll er på tassarna.

-
Midsommaraftonen
var ju så himla cool!
Mate och jag plockade blommor hon plockaDE DE till mig för jag fyllde ju 2 år då ju!
Å jag fick 2 leverpastejstårtor, sedan en bifftårta, först små stekta biffar, stekta i pyttelite olivlja, emellan dessa mer lepa ju....å på toppen RÄKOR!!
tyvärr gick det inte att ladda ner bilderna fanken åsso måste nog klippa klorna.... -
Jazz
Så här kul hade Jazz det i midsommar
och det kan tilläggas att vi skrattade så vi fick magknip. Filmen är enbart en bråkdel av den tid denna underbara lilla tjej underhöll oss. Nickan stormtrivs med sin nya kompis och de kompleterar varandra mkt väl i bus och kamplekar
.