-
Härligt höstväder
TJENA!
Idag har vi ett strålande höstväder solen skiner och + 17grader. I kväll skall vi på kurs och då skall vi ut i skogen och spåra de tycker jag skall bli jätte kul. Ni får ha de bra och så hör vi av oss och berättar hur spårningen gick. Voff Roffe -
En lång fin dag
Det gick bra idag,även matte fick fin kritik på min lapp,väl visad stog det,oj vad glad hon blev

BIR med hederspris och sen kom jag tvåa i gruppfinalen.Inte illa
Fint väder har det varit hela dagen,men i morse när vi åkte så fick matte skrapa rutorna.Så med andra ord så har vi skött oss väl idag jag och matte.Matte fick vantar och jag fick en liten sjukvårdsväska,den ska matte ha i bilen.
Nu är vi lite trötta,får bli en tidig kväll

Tjingeling/tass Nisse
-
Äpplen, äpplen och åter äpplen
Hejsan!
Då var det söndag igen och helgen snart slut...Matte har int haft mycke tid för mig denna helg har fixat en massa med äpplen
Hon har lagat saft,sylt, salsa kakorm.m. Tur att husse är hemma så jag fått gå på promenad iallafall....Men han har oxå haft en del att göra han var i går och for nu i morse och tittade på street raice för hans bror är där och kör hoj...Han låg 2:a efter kvalet....nu skall jag få följa med matte ner till källaren då hon skall kölra ett styrkepass fattar int vad det skall vara bra för
matte säger att det är bra för hennes figur och så får hon muskler så hon orkar hålla i mig om jag börjar dra då vi är ute för nu har jag blivit riktigt stark men starkare skall jag bli
Voff Roffe -
Lathund
-
Stina
Vi har blivit med katt
Matte har velat och funderat hur länge som helst,men när hon kom hem så hade hon bestämt sej och om vi nu skulle tycka att det var jobbigt så skulle Stina få åka tillbaka hem.Jag vet att dom har vassa klor dom här små rackarna.Blev ju fostrad av Lucas katt när jag kom hem till matte.Så jag bara kikade lite sen visste jag.
Men vilken go liten kisse.Hon kommer och lägger sej i min svans,äter upp min mat,nja inte riktigt,men hon försöker,sen går hon till Nisse,för matte är inte tillräckligt snabb i vändningarna att få fram hennes mat.
Hon var lite lurig att hålla koll på först,men nu har hon pingla så nu har vi stenkoll på henne.

Nisse har oxå sällskap nästan hela tiden
hon väljer och vrakar.Matte säjer att vi är jätteduktiga.
Vi börjar bli en riktigt stor familj.Kul med en ny kompis
Tjingeling/tass Loffe