-
Funderingar ..
Godmorgon på er.
Vaknade upp till en sån strålande vacker dag.Himlen är blå och solen strålar.Otroligt med tanke på att det ösregnade sent i gårkväll ännu.
Så nu är mina funderingar över min lediga dag....om jag ska tvätta köksfönstrena eller helt enkelt bara vara ute och njuta idag.Kanske en promenad eller cykeltur.
Fast det vore skönt att komma igång med fönsterputsandet och dessutom så har jag köpt nya höstgardiner till köket...så jag är så inspirerad till att få upp dom och göra lite höst i fönstrena.
Men och andra sidan så har vädret varit grått och tråkigt en längre tid här så det gäller att ta till vara en vacker dag..vem vet när det är så här fint nästa gång.Man får inte ta något för givet.
Önskar jag er en härlig september dag . -
Höstrusk
Här är det rena höstrusket i kväll
.Det blåser friskt och regnet det öser ner.
Jag var totalt genomblöt och fingrarna stelfrusna när jag cyklade hem från jobbet i kväll.
Min snälla man hade varit och skulle hämta mig med bilen ..men tydligen så hade vi åkt om varandra .Så jag kände mig inte på särskilt gott humör när jag kom hem ..genomblöt som jag var.
.Dessutom så var det en bil som körde fort genom vattenpölarna så min ganska nya handväska blev nedstänkt.

Nåväl..jag fick potatis och köttbullar med sås som min man gjort till middag..så det goda humöret återvände

Nu blir det till att sitta och mysa i soffan med lite tända ljus en sån här kulen kväll.
Hör att kvällskaffet är på gång så jag får önska er en fin kväll.
-
Dags för ny soffa?
-
Kanske man skulle sy en sådan *s*
-
Tänkvärt...
Under tiden du skriker åt din kvinna, finns
det en man som gärna skulle vilja viska fina saker i hennes öra.Under
tiden du förnedrar och förolämpar din kvinna, finns en man som skulle
göra allt för henne.När du våldför dig på din kvinna finns en man som
gärna vill älska med henne.När du får din kvinna att gråta, finns
det en man som skulle göra allt för att se henne le