• 2 september

Hej

Ska snart gå till bussen för typ sista nollegrejen, känns skönt, har verkligen ingen energi till nollningen längre. Alltså visst jag har kommit ganska nära många i min nollegrupp men vi är ju inte i samma klass efter nollningen ändå :S nu lär jag väl ha kontakt med iaf erika efteråt men tjaa,känns lite lustigt att man ska lära känna människor i nollegruppen för att sen ändå gå skilda håll, aja.. så samtidigt som det nu är full fart på lektionerna och vi ska läsa massa artiklar och böcker känns de här me nollegrejen lite överdrivet, men kan inte backa ur ikväll, ska sjunga inför allihoppa lärarnollor ikväll, alltså hela våran nollegrupp :P har skrivit en egen låt tillsammans och snott en melodi. Men efter det ska jag hem igen typ. Inte pepp på´t helt enkelt. Så imorn är det föreläsning i stan och sen är det tänkt att jag ska hitta en klänning till avslutningssittningen på lördag, de kanske ev blir fest på fredag, de återstår att se om jag är sugen lr inte ^^ fan vädret är så förbannat lustigt, nu bränner det genom fönstret men lovar att de snart börjar regna och bli jättekallt =/ så har de gjort nu i 2 veckor. Nehepp, dra då kanske!

Puss

0 kommentarer | Lägg till en kommentar
  • ;-)

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma,
    Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv,
    Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa"
    och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan, ...
    Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år.
    Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit

• Kvinnan ger mer... ;-)

Blogg aimi :~AIMI~, Kvinnan ger mer... ;-)

"Oavsett vad man ger en kvinna kommer hon ge dig något bättre.
    Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn,
    Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat.
    Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem.
    Ger du henne ett leende ger hon sig ditt hjärta.
    Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger.
    Så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka"

• 1 September

Hej!

Nu har jag verkligen anledning till att säga att jag inte haft tid att skriva! Det har varit full rulle nu i 1½ vecka och har ½ vecka kvar! Mycket nytt, mycket skoj, festande (dock oerhört lugnt!) föreläsningar, plugg, lärt känna måånga nya människor! Superkul! Umgås med en tjej som heter Erika, jättebra tjej verkligen, vi klicka direkt, och hon ska som tur är också läsa till de tidiga åren =) Men just nu är vi enbart i samma nollegrupp och i olika klasser. Men vi har ju varann att diskutera med på fritiden så det är jätteskönt! Ska ses senare idag på bibblan och jobba med våran första uppgift som ska in redan på tisdag på 2-3 sidor :O egentligen ingen stor grej men är nervös ändå för man vill ju börja en bra start! Har iaf en ide och valt ut några texter så nu är det bara att sätta igång ^^ Ludde kämpar på också! Tufft men jag tror på honom Ikväll är det fest igen men jag är inte så sugen, betalade 50 kr för de men vafan, de gör ju inget om man struntar i de heller! får se hur de känns när vi pluggat klart, vill gärna känna att jag har kommit igång.. maskeradsittning igår, gjorde de lite enkelt för mig och köpte en mask för ögonen och fixade iordning den med glitter och blommor! Nehepp, sätta fart kanske? :P

Puss

• Idag ska jag göra min plikt!

Blogg aimi :~AIMI~, Idag ska jag göra min plikt!

JAG SKA FÖRTIDS RÖSTA

VARJE GÃ…NG ÄR DET SÃ… HÄR {#}

choose your country