• Stackers er människer som har fÃ¥tt mitt semesterväder...

Det e ju så här det bruker va när jag har semester, alltid...fast ungerfär tre grader kallare...Faktum e att på tre år, har jag inte haft en enda soldags semester...hade jag haft semester i år, då hade det nog vart nu, fast i år e det iallafall inte mitt fel att det så här...

Den enda i min familj som e ute i dag det e Miss Marpla kaninen, hon e minsann ute och käkar gräs hon, det e inte noga vad det är för väder där inte    Gör blöt e hon....Dock lycklig 

Jag har det inte sÃ¥ illa jag heller pÃ¥ altan, med tre filter, det har jag ju tränat pÃ¥ i tre semester ju 

*Undrar* Kommer elpriset att sjunka nu när det regner så innih***** {#}

1 kommentarer | Lägg till en kommentar
  • Finn ett fel

Blogg vagentillvarskatt :Vägen till vår skatt, Finn ett fel Jag jobbar hemifrån idag. Skönt? Öhhh tror du eller :-) Då får man
    dumlegodisar till frukostkaffet. Ja det får man faktiskt. Så det så.
    Sen ska jag baka sockerkaka med nutellacreme.

Ahh först dags för Nyhetsmorgon. Trist att en "grabb från ön" ska
    sluta. Vithåriga Lasse. Det är min nyhetsmorgonfavorit alla
    kategorier. Nu ska han till Kabul och rapportera nyheter. Trist om du
    frågar mig.
    0 kommentarer | Lägg till en kommentar
  • Vardagligheter.....

Blogg pearl1 :Vardagligheter o tankar från 'Skåneland'..!, Vardagligheter.....

{#}Morron....

Närmar sig en ny månad ...

Med stormsteg.......!

Är här en stilla, vindstilla julimorgon.......

+18.....

Mulet.........!{#}

Regnet lyser med sin frånvaro......

Spannmålen brådmognat på fälten o skörden i full gång på många ställen......

Alltså, stora jordbruksmaskiner på smala vägar som är knepiga att komma förbi........!

Det får man försöka ta med ro...

När man är ute på tur.........{#}

Ha en trevlig torsdag alla..................

• Vi längtar alltid efter dig skatt..

Blogg vagentillvarskatt :Vägen till vår skatt, Vi längtar alltid efter dig skatt.. Ibland längtar vi lite extra. Som ikväll. Själv rullar du i magen
    så att det skapar värsta vågspelet över huden. Vem vet,kanske
    börjar du bli sugen på att kicka igång livet snart :-) 13,5veckor
    kvar.. Sen får vi hänga en hel del. Du,jag och din pappa. Vi.
  • bad day

Efter en natt av alldeles för dÃ¥lig sömn vaknade jag med sprängande huvudvärk, häääärligt! Precis vad jag behövde.. really! Nä, men nu mÃ¥r jag bättre igen i alla fall, men det tog emot att sjukanmäla mig imorse men jag hade med högsta sannolikhet somnat pÃ¥ väg till jobbet och inte kunnat göra nÃ¥gon nytta där. Jag försöker i alla fall övertala mitt dÃ¥liga samvete det... En perfektionists samvete är sjukligt och ganska destruktivt, för det tillÃ¥ter inte perfektionisten att vara sjuk utan alltid ska prestera 120% oavsett hur läget är. Fast efter vÃ¥ren har jag lärt mig att lyssna mer pÃ¥ min kropp, för jag vill vara pigg tills jag blir gammal och grÃ¥ och undvika att bli förtidspensionär pÃ¥ grund av utbrändhet osv osv. SÃ¥ idag har jag haft en hyfsat dÃ¥lig dag, men imorgon är jag ledig sÃ¥ blir sovmorgon och lite mer vila dÃ¥. 

Saknar dig A! <3 // Pj

choose your country