-
Bloggtorka.
Det ska bli skönt att få åka iväg snart. Har inget att skriva om, inget jag vill skriva om heller och har inte inspiration till att ens blogga lite. Det blir ju bara en massa bilder eller text om min dag, där inte mkt sker. Hehe. Jag har inte så mkt att säga så jag tänker ta en liten paus. Jag tar en paus, lägger upp bilder via mobilen eller dylikt, kanske skriva av mig om dagen lite och när jag kommer hem igen söndag natt så kan jag nog ta igen dagar och hoppas på mer att skriva om.

Nä, nu ska jag fortsätta att se på Titanic och käka lite hasselnöts glass, efter det läggdags! Ha det! :D
- The Maggot. -
Vad säger man ......!!
-
Skaffar man sig grejer så......!!
Eländigt !!! Min bärbara har pajat. Jag har instalerat om den men den är lika sjuk ändå. Nu ska jag formatera Windows Vista och sätta dit något bättre. Vet inte än men kanske det blir Windows 7. Inte nog med det...även routern har slutat fungera.....blääää så trist.... Bara utgifter !!
Här i Svensbyn är det ca 13 minus....Fråga mig inte om det är kallt....Jag har varit inne hela dagen, förutom en kort stund då jag sopade av bron.... När det är skidor på TV då får ingen mig från sköna fåtöljen !!!
Ha en skön söndagskväll
Kram

-
Hello!
Jag har inte gjort ett jota hittills idag, dessutom en dum huvudvärk. Som jag sagt innan; jag tycker inte om mitt huvud!! Förhoppningsvis känner jag mig mer piggelin tills ikväll då vi ska iväg till Steakhouse i Halmstad med två andra par.
Efter träningen igår kväll hade Fredrik gjort en god middag, mycket uppskattat! Jättegoda biffar med fetaost i, potatisklyftor, tzatziki, sallad och vin
och såklart smarrig glass till efterrätt när man smält maten lite. I skrivande stund är han hos en kompis i Skogstorp och brygger öl... den ölsatsen ska stå och mogna ett bra tag och han kom på att det antagligen inte är en bra idé att ha den här i lägenheten, så han går nog bort med den till pappa Håkan som bor bara några hundra meter ifrån där de är.Vi satt och kikade runt på hus igår på nätet, inte för att det är aktuellt ännu, men det är roligt att titta och ha planer i alla fall.
Ha nu en riktigt bra lördag, kram!
-
Torsdagskväll.
Go kväll! Jobbveckan börjar lida mot sitt slut och om en stund kommer sambon hem så ska vi åka och handla. Inte bra att handla när man är hungrig, det har en tendens att komma med många onödiga saker i korgen då!
Jag läste en artikel innan, "Husdjur för hälsan". Flera studier visar att djurägare har lägre blodtryck, bättre kondition och lider mindre av stress och ångest, oavsett djurart. Förklaringen tros vara att husdjuren ger emotionellt och socialt stöd och ofta också medför en aktivare livsstil. Relationen till ett husdjur kan också ersätta många av hälsoeffekterna som mänskliga relationer bidrar till. Dessutom har forskare sett att barn som tidigt i livet får daglig kontakt med pälsdjur löper mindre risk att drabbas av djurallergi.
Det ni! Djur är bra för hälsan, men det visste vi ju redan, eller hur?! =)