-
Stackers er människer som har fått mitt semesterväder...
Det e ju så här det bruker va när jag har semester, alltid...fast ungerfär tre grader kallare...Faktum e att på tre år, har jag inte haft en enda soldags semester...hade jag haft semester i år, då hade det nog vart nu, fast i år e det iallafall inte mitt fel att det så här...
Den enda i min familj som e ute i dag det e Miss Marpla kaninen, hon e minsann ute och käkar gräs hon, det e inte noga vad det är för väder där inte
Gör blöt e hon....Dock lycklig 
Jag har det inte så illa jag heller på altan, med tre filter, det har jag ju tränat på i tre semester ju

*Undrar* Kommer elpriset att sjunka nu när det regner så innih*****

-
Finn ett fel
Jag jobbar hemifrån idag. Skönt? Öhhh tror du eller :-) Då får man
dumlegodisar till frukostkaffet. Ja det får man faktiskt. Så det så.
Sen ska jag baka sockerkaka med nutellacreme.
Ahh först dags för Nyhetsmorgon. Trist att en "grabb från ön" ska
sluta. Vithåriga Lasse. Det är min nyhetsmorgonfavorit alla
kategorier. Nu ska han till Kabul och rapportera nyheter. Trist om du
frågar mig. -
Vardagligheter.....
Morron....Närmar sig en ny månad ...
Med stormsteg.......!
Är här en stilla, vindstilla julimorgon.......
+18.....
Mulet.........!

Regnet lyser med sin frånvaro......
Spannmålen brådmognat på fälten o skörden i full gång på många ställen......
Alltså, stora jordbruksmaskiner på smala vägar som är knepiga att komma förbi........!
Det får man försöka ta med ro...
När man är ute på tur.........

Ha en trevlig torsdag alla..................
-
Vi längtar alltid efter dig skatt..
-
bad day
Efter en natt av alldeles för dålig sömn vaknade jag med sprängande huvudvärk, häääärligt! Precis vad jag behövde.. really! Nä, men nu mår jag bättre igen i alla fall, men det tog emot att sjukanmäla mig imorse men jag hade med högsta sannolikhet somnat på väg till jobbet och inte kunnat göra någon nytta där. Jag försöker i alla fall övertala mitt dåliga samvete det... En perfektionists samvete är sjukligt och ganska destruktivt, för det tillåter inte perfektionisten att vara sjuk utan alltid ska prestera 120% oavsett hur läget är. Fast efter våren har jag lärt mig att lyssna mer på min kropp, för jag vill vara pigg tills jag blir gammal och grå och undvika att bli förtidspensionär på grund av utbrändhet osv osv. Så idag har jag haft en hyfsat dålig dag, men imorgon är jag ledig så blir sovmorgon och lite mer vila då.
Saknar dig A! <3 // Pj