-
Multimedia message
-
Vadstenas lekpark
Idag har jag jobbat på eftermiddagen. När jag gick ut från jobbet möttes jag av en glad liten filur och en underbar make
Dom hade varit i stadsparken och testat lekparken där. Fanns nån sturr-sak man satt i och snurrade, den var tydligen kul:PNär vi kom hem tittade vi lite i trädgården. Mina stockrosar jag planterade för en halv evighet sen har nu börjat blomma! Lagom till frosten..haha! Tog lite bilder ...
-
Plocka päron
-
Onsdag
Idag har jag varit ledig igen från jobbet. Fille har lekt på dagis som vanligt och haft jättekul!
När vi kom hem igen var det lunchdags. Det var spaghetti och kassler sås och mjölk att dricka till. Filip verkligen älskar mjölk! Han är så himla duktig på att äta själv nu! Visst, det blir lite kladd och klet men hur ska man annars lära sig?
Äter så duktigt själv! Till kvällsmat idag blev det pyttipanna med ägg
Nyduschad filur innan vällingmys och sagonattning <3Meningen va att vi skulle åka till Mjölby efter maten och prata med försäkringskassan. Usch, det är så mycket strul med vab och sånt när man är arbetslös/timmis. Men jag blev lat och tänkte jag skulle ringa dem ist. Men när jag sätter mig vid datorn funkar inte internet så klart...Så får ringa i helgen när jag har tid.
Imorgon jobbar jag delat igen så är borta hela dagen. Jag har tur då en arbetskamrat som oxå bor i Skänninge, jobbar ungefär samma pass som mig så jag får skjuts både till jobbet och hem
Tack Lottie
Imåndags när jag jobbade var min arbetskamrat Maud snäll och skjutsade hem mig. Det var kallt och regningt och riktgt mörkt ute, så inget kul att gå till bussen..Tack så jättemycket!På Fredag jobbar jag 7-16.40 så är hemma runt 18 tiden. Då blir det Fredagsmys med tacos<3
Nån dag i helgen ska vi fira min morfars mamma Nela som fyller 90 år. Vet inte vilken dag det blir än, beror på om jag får nåt jobb inbokat eller inte. Hoppas jag inte blir bokad både lördag och söndag samtidigt bara! Meningen är ju att om jag får en bokning ena dagen, så ska jag ta bort mig den andra dagen så jag kan åka och fira henne. Den som lever får se.
Nä, om jag skulle ta mig lite thé nu innan det är dags att sova?Puss hej!