-
Vill Vill Vill
Vill klicka hem lite kläder men måste hålla mig..

H&M har jättesöta skor till barn!
Fast i klänningmodellen
Den beiga vore också fin att ha ;)

Finns i svart & beige också..

Sängkläder fast har ju helt nya som jag fick hem förra veckan :P
-
Klänningar
Köpte 2st klänningar idag (:
Den hära fina röda som jag tror att jag ska på Marinas bröllop (:
och så köpte jag en ljusbeige(?) klänning till Theos dop (:
H&M har massa fina klänningar nu, alla finns tråkigt nog inte affären än..

Va på återbesök hos Bm idag, det gick väl bra förutom att jag hade lite lågt blodtryck vilket kunde förklara att jag kännt mig konstig på sistone.. Fick recept på p-piller, känns lite läskigt att börja knapra piller igen men jag ska inte bli gravid igen när Theo är 7mån.! (inte före eller senare heller) Har det tillräckligt jobbigt nu!
Imorgon ska vi till Grönan, wihoo
hela familjen plus bror K & hans flickvän
Hoppas att smhi's väderprognos stämmer för morgon dan - sol + moln 24grader
-
Woohoo

Det blir Gröna Lund på tisdag! Jeiii (:
-
Värmland
Vi är nu hemkomna efter en kort Värmlandsvisit. Olivia stortrivdes och ville leka ute hela tiden (såklart). Hon satt vid ytterdörren på morgonen, precis som en hund, och väntade på att någon skulle släppa ut henne.
Grabbarna har fixat en helt ny veranda! När den var klar och alla ville skåla satte jag och Lovisa igång att bygga nya trappsteg till trappan - klockan var efter 22 på kvällen och knotten började leva rövare på all bar hud de kunde hitta. Men vi skulle ha en ny trappa - och det fick vi. Kvällens bästa kommentar var när Lovisa står med borren mot brädan och ropar "släng hit en sjua!" Tjejer kan minsann också

På bilden, bakom Olivia, ser man Olivias alldeles egna äppelträd. Alice fick också ett träd när hon föddes, det står längre till vänster (ej med på bild tyvärr).
I morgon åker Olivia och Felicia till Borås Djurpark - med föräldrarna i bagaget.
-
Dockvagn
Wait for it....waaaait for it. OCH DÄR rullar hon in =)